Bombki robione na szydełku.


Dzisiaj chciałam wam pokazać  moje Bożonarodzeniowe szydełkowane bombki. Bardzo je lubię, a towarzyszą mi od zawsze. Robiła je moja babcia, mama teraz dołączam ja. Koło choinki na której wiszą nie da się przejść obojętnie. Każdy się im przygląda.
Jeżeli umiesz szydełkować masz szczęście to pomysł akurat dla Ciebie.
  1.  Zaczynamy od wyszydełkowania okrągłych  małych okręgów.
  2.  Następnie je krochmalimy, nakładamy na styropianowe kule i czekamy do wyschnięcia.
  3. Łączymy dwie połówki ze sobą za pomocą ozdobnej wstążeczki.
  4. I Gotowe.


U mnie wygląda to tak 

Nakładamy wyszydełkowane okręgi na styropianowe kule.Jeden okrąg na dół, drugi do góry




Po wyschnięciu otrzymujemy


Oto mój końcowy efekt. 
Bombki robione na szydełku



pomysł na bombki








Wkrótce dodam zdjęcia baniek prezentujących się na choince.
Trzymajcie się ciepło.

Etykiety: