Zaczynamy! Piękno jest proste

Witajcie
Dzisiaj ruszam ze swoim kolejnym małym wielkim marzeniem i zakładam tego oto bloga.

Największym problem zawsze jest start. Dlatego też długo zbierałam się do założenia tej storny. Wreszcie napisałam pierwszy post i dałam „opublikuj”. Ponieważ z wcześniejszych własnych doświadczeń wiem ,że planować jest łatwo, ważny jest pierwszy impuls do wykonania.
Nie chodziłam na siłownie – póki nie kupiłam karnetu.
Nie jadłam zdrowo – póki nie wymieniłam zawartości lodówki.
Nie kupiłam bluzki – póki nie wyciągnęłam portfela i nie włożyłam jej do reklamówki.
Dziś pominęłam fazę zastanawiania i od razu przeszłam do działania

Zawsze uwielbiałam robić zakupy w drogeriach a dopiero teraz pomyślałam ,że mogę się podzielić opiniom na temat przetestowanych kosmetyków (a było ich sporo) z innymi.
Zawsze uwielbiałam przeglądać ubrania ,przymierzać teraz chciałam podzielić się ta pasją.
Uwielbiam kreatywne i twórcze myślenie nie chce zostawiać go tylko dla siebie. Chciałabym wymieniać się z Wami swoimi pomysłami.

Co jeszcze ?
Jestem studentką informatyki. Bardzo brakuje mi obecnie tej kreatywności , spontaniczności i myślenia bardziej twórczego niż ścisłego. Blog ten będzie dla mnie idealną odskocznią.


Beauty is easy – piękno jest proste

Tak brzmi tytuł tej strony. Piękno nie jest trudne każdy dostrzega je gdzie indziej. Ta strona jest odzwierciedleniem tego co lubię ja , co cenie, co mi się podoba.

W trzech słowach o czym będzie ten blog?
Moda, trendy, styl życia, piękno. Tak wiem, to cztery słowa nie zmieściłam się w limicie, rzadko się w nich mieszczę


Etykiety: