Casual Style | Denim Shirt


koszula dżinsowa jak nosić
W moich górskich okolicach pogoda niestety wciąż nie rozpieszcza. W szafie czekają żywe kolory, wiosenne ubrania ale cóż… Muszą jeszcze trochę poczekać.
Próbowałam doczekać się na piękny słoneczny dzień. Dziś z nadzieją spoglądałam w okno. Jednak termometr nie chciał pokazać więcej niż 14 stopni a słońce z za chmur wyglądało bardzo rzadko.
Nie poddałam się jednak i mimo niesprzyjającej aury postawiłam na trampki i koszule dżinsową.
Udało nam się znaleźć 10 minut, kiedy słońce wyjrzało,na króciutką sesję.
koszula dżinsowa jak nosić

Białe trampki, koszula dżinsowa, czarne spodnie. Styl codzienny. Taki zestaw możemy z powodzeniem ubrać do szkoły, na uczelnie lub na spacer po mieście.  Koszula dżinsowa powinna znaleźć się w szafie każdego z nas, gwarantuję ,że ją wykorzystacie. Tak samo sprawa ma się z trampkami, są uniwersalne i idealnie współgrają z sportowym stylem. Wygoda i prostota to główne zalety tej stylizacji

koszula dżinsowa jak nosić
koszula dżinsowa jak nosić
Okulary słoneczne. Uwielbiam ten czas kiedy mogę je w końcu założyć. Jest to doskonały dodatek do każdego ubrania. A dobrze dopasowane dodają nam szyku i elegancji.

koszula dżinsowa jak nosić
białe tramki Białe trampki to jak dla mnie klasyka. Klasyka,którą bardzo lubię. Buty, które mogłabym zabrać ze sobą wszędzie



koszula dżinsowa jak nosić


















Koszula Sinsay | T-shirt H&M | Okulary House

Mam nadzieję, że u Was za oknami pojawiła się już wiosna a Wasza garderoba rozkwitła kolorami.



Etykiety: