Co mówi Twoja skóra ?

badanie skóry


Zastanawiacie się w jakiej kondycji jest Wasza skóra? Można to sprawdzić i to całkiem za darmo.
Ostatnio przypadkowo natknęłam się na badania skóry, które prowadzi BIODERMA.
Wystarczy wejść pod link http://skorabeztajemnic.pl/ i wybrać województwo w jakim mieszkamy.

badanie skóry

Dzięki temu sprawdzimy kiedy w naszym rejonie są konsultacje. Co potem? Wystarczy wybrać się na darmową konsultację. Dzięki temu mamy okazję zobaczyć swoja skórę w dokładnym powiększeniu na ekranie komputera. Dermatolog omówi nam wyniki i poleci odpowiednie kremy. Dostaniemy też darmowa próbkę. Opis kondycji naszej skóry dostaniemy w formie PDF na email.
W wynikach dostajemy zdjęcia skóry w powiększeniu oraz dokładny opis poszczególnych stref

Mamy wyróżnianą


- strukturę skóry

-wielkość porów


-Nawilżenie strefy u


-Nawilżenie strefy T


Oraz propozycję zalecanych produktów.

Nie jest to z mojej strony reklama po prostu myślę, że warto wiedzieć, że coś takiego jest i możemy dowiedzieć się Co mówi Nasza skóra”

Mnie osobiście wynik nie zadziwił, moja skóra ma skłonności do przesuszania, na razie korzystam z darmowej próbki zobaczę czy mi pasuje i potem ewentualnie zdecyduję się na zakup. W dniu badań na wszystkie produkty z BIODERMY obowiązuję promocja.

Dla wszystkich których interesuję stan ich skóry na twarzy jest to doskonały sposób aby się tego dowiedzieć.

Etykiety: