Easter Time | Czas Wielkanocy





Powoli mija okres Wielkanocny. Dla niektórych czas odpoczynku dla innych stresu.  Mam nadzieję, że spędziliście ten okres w miłej rodzinnej atmosferze a Wasz dom rozkwitł od świątecznych ozdób.
Okres przygotowań do Świąt nie powinien być okresem nerwowym a raczej czasem, w którym rodzina może się do siebie zbliżyć, pomagając sobie wzajemnie.  Dom staje się weselszy od wspólnie ozdobionych ciastek czy przygotowanych potraw. W tym roku wzięłam na siebie role zdobienia. Upieczone ciasteczka trafiły do mnie a ja wyjęłam kolorowe lukry i pisaki i wykończyłam je. Niektóre jeszcze się zachowały i dumnie prezentują się na stole.







Życzę Wam aby Wielkanoc zawsze była dla Was okresem przyjemnym, wesołym, spędzonym w rodzinnej atmosferze. Aby z Waszej twarzy nie schodził uśmiech. A przychodzący goście niech przypomną Wam o mocy przyjaźni, rodzinnej miłości i o wesołym świętowaniu wśród najbliższych. Niech Wasz dom rozkwitnie i stanie się azylem,w którym z radością będziecie przebywać. 

Wesołego Alleluja !!!