Popielata Marynarka | Gray Jacket

Szary żakiet


Witajcie! Zaczął się kolejny dzień w tle leci moja playlista pt ”Good Day” na zewnątrz świeci słoneczko a ja postawiłam wiać się za dodawanie następnego posta . Dzisiaj mam dla Was propozycje z szarą marynarka w roli głównej wiem ,wspominałam ,ze zazwyczaj lubię stawiać na kolor ale styl z neutralnym i spokojnymi barwami również absolutnie mi odpowiada. Popiel to kolor ,który zawsze prezentuję się elegancko i z klasa a marynarka może zmieniać swoje oblicza w zależności co do niej ubierzemy, ja postawiłam na dżinsy i buty na koturnie. Polaczenie stylu sportowego z eleganckim.

Mój sposób na stylizację to najczęściej uzupełnienie garderoby w jedną rzecz i znalezienie do niej odpowiednich dodatków w szafie. Tym razem była to szara marynarka, mogę ją ubrać do naprawdę mnóstwa stylizacji. Staram się nie kupować rzeczy ,które do niczego nie będą mi pasować. Obecnie pracuję nad stworzeniem szafy , w której każda rzecz będzie potrzebna i będzie pasować do przynajmniej kilu innych. Moim zdaniem jest to najlepszy sposób na nie rozrzucanie masy pieniędzy na ubrania a stworzenie gustownej i stylowej garderoby.


szary żakiet

szary żakiet



szary żakiet
paznokcie niebiesko różowe


szary żakietszary żakiet



























Marynarka ORSAY | Torebka MOHITO | Koturny LASOCKI |T-Shirt CAMAIEU

Etykiety: