A może niebieski? | Maybe a little blue?


błękitne spodnie


Witajcie. Miałam ponad tydzień przerwy w blogowaniu ale  dziś wracam z nowym postem. Nie lubię wyznaczać sobie sztywnych terminów w stylu „musisz dodać 3 posty tygodniowo”. Wolę aby każdy post był dodawany z radością i entuzjazmem. A taki właśnie entuzjazm towarzyszył mi podczas dzisiejszych zdjęć. Na zewnątrz po kilku deszczowych dniach  w końcu zaświeciło słońce i to jak zwykle pobudziło mnie do działania. W dzisiejszych zdjęciach chciałam ująć swoja  pozytywną energię i dużo uśmiechu. Stwierdziłam ,że prowadzenie tego bloga daje mi dużo radości i zamierzam świetnie się bawić podczas pozowania.

Jeśli chodzi o moją stylizację jest to polaczenie sportowego stylu z elegancją. Wszystko zamyka się w odcieniach niebieskiego, nie będę ukrywać uwielbiam ten kolor. Połączyłam pastelowy niebieski z granatowym wyszło całkiem nieźle. Modne w tym sezonie pastele i paski stworzyły jedną całość. Buty? Koturny ,z którymi nie mogę się rozstać są niesamowicie wygodne, mogę w nich biegać przez cały dzień. Jak zwykle pozostała mi sprawa torebki z tym zawsze mam lekki problem nie mam całej kolekcji torebek pasujących do każdego zestawu jednak tym razem po ratunek udałam się o szafy mamy, udało się znaleźć to czego szukałam.

Nie sposób nie podziękować Karolinie za zdjęcia bez nie ten blog by nie istniał cierpliwie wychodzi ze mną na zdjęcia a przy tym prowadzi jeszcze swojego bloga na który Was zapraszam KLIK


błękitne spodnie
 Bluzka ma bardzo ciekawe plecy co dodaje oryginalności




bluzka w paski

błękitne spodnie

Torebka pożyczona od mamy doskonale wpasowała się w stylizację


błękitne spodnie
błękitne spodnie

  
Zdjęcie trochę inne niż wszystkie. Może nie jest to poza ,w której prezentuję się stylziację jednak mój cel jest inny szukam radosci we wsztskim co robię i nie chcę zamykać się w żadnych schematach :)
błękitne spodniebłękitne spodnie

bluzka w paski
błękitne spodnie



błękitne spodniebłękitne spodnie



błękitne spodniebłękitne spodnie
 Torebka MONRARI | Spodnie DIVERSE |Koszulka BERESHKA
Marynarka PRETTY GIRL| Pierścionek CCC | Kolczyki ORSAY


Etykiety: ,