Radość jest prosta

Dziś otwieram na swoim blogu dział "Radość jest Prosta". Długo zastanawiałam sie w jaki sposób doprecyzować tematykę bloga. Nie chciałam mieszać tematów i skupić się na modzie ale..

No właśnie blog jest po to aby dzielić się swoimi spostrzeżeniami, przemyśleniami. Ja zwykle mam ich wiele. Planowałam założyć do tego osobnego bloga ale pisanie dwóch blogów przy ograniczonym czasie nie jest proste. Kolejny argumenty by pisać o czymś więcej niż o modzie i pięknie to to ,że nie zawsze jest pogoda, czas czy dostawa nowych ubrań do zdjęć. Tyle jeśli chodzi o wprowadzanie. Zapraszam do nowego działu pt "Radość jest prosta"

W dzisiejszym poście chce się podzielić z Wami spostrzeżeniami na temat obudzenia w sobie pozytywnego nastawienia i humoru po zimie i zachęcić Was do radosnego wejścia w wiosenną porę.

Dużo z Was słyszało pewnie o reakcji „myśl akcja rekcja”. Nasze pozytywne myśli przyciągają pozytywne rzeczy. Nie chce się tutaj w to wgłębiać powiem Wam ,że warto czasem obudzić w sobie pozytywny nastrój i patrzeć jak dzięki temu w Naszym życiu dzieją się dobre rzeczy.

Kilka moich wskazówek i recept na szczęćie. Czyli "Jak cieszyc się życiem? "

1) Wstań z pozytywnym nastawieniem, myśl o dniu ,który się rozpoczął jako o szansie na coś nowego wyjątkowego i pozytywnego. Każdy dzień z zwykłego dnia może zamienić się na niezwykły. Zaraz po przebudzeniu pomysł sobie „A teraz czeka mnie wspaniały dzień „ To podniesie Twoje chęci do działanie. Kiedy dzwoni budzik większość z Nas wyłącza go ze zdenerwowaniem. Moja rada spróbuj inaczej. Wstań zaraz z rana kiedy budzik zadzwoni zrób sobie pyszne śniadania, zainwestuj w wesoły kubek to mój. Robie sobie w nim z rana kawę i pozytywnie wkraczam w dzień.




2) Uśmiechaj się. To takie proste a dodaje piękna uroku i poprawia nastrój. Jest to przełączenie się na tryb szczęścia. Kiedy się uśmiechasz mimowolnie wpadasz w dobry nastrój. Udowodniono, ,ze kto się uśmiecha łatwiej i częściej dostaje czego chce a w dodatku czuje się o wiele lepiej. Statystyki pokazują, że dzieci śmieją się 400 razy dziennie, dorośli wypadli przy tym blado zaledwie 6 razy dziennie to zdecydowanie za mało!


3) Wyciągnij wiosenne ulubione ubrania i zakładaj je jak najczęściej. Noś to co lubisz w czym czujesz się dobrze. Jeżeli podobasz się sobie od razu podobasz się innym.


4) Każdego wieczoru myśl o pozytywnych rzeczach jakie spotkały Cie w dniu. Bądź za nie wdzięczna i zamiast rozpaczać nad tym co złe i co się nie podoba. Skup się na tym co lubisz w swoim życiu i na wydarzeniach ,które wywołały uśmiech na Twojej twarzy


5) Śpiewaj. Tak tak dokładnie. Kiedy razem z radiem nucisz sobie ulubione piosenki nie ma szans ,ze będziesz czuć się źle. Co myślą inni ? Nie istotne. To Ty masz się dobrze bawić.


6) Smuta, Przygnębiona ? Podnieś się z kanapy, wyłącz komputer, idź pobiegać, popływać. Trochę ruchu to klucz do szczęścia poruszaj się i zobacz jak uruchamiają się endorfiny. Za mało powodów żeby wstać z kanapy ? Pomyśl o pięknej sylwetce jaką możesz mieć gdy poświęcisz trochę czasu na ruch.


7) Zawsze zapamiętają nam w pamięć tylko krytyczne słowa. Zmień to. Bierz do serca wszystkie komplementy. Dlaczego tak rzadko pamiętasz miłe słowa a te negatywne ciągle rozpamiętujesz? Pora na wsłuchanie się w rzeczy pozytywne.


8) Wyprostuj się, głowa do góry. Czujesz to ? Od razu wyglądasz na atrakcyjniejszą.


9) Obserwuj to co Cię cieszy. Jedna zasada nie patrz na to z zazdrością i żalem ,ze tego nie możesz mieć popatrz raczej z zachwytem, jak dziecko i pomyśl ,ze nic nie stoi na przeszkodzie abyś i Ty to miał. Kto wie ? Może w niedalekiej przeszłości to co tylko podziwiałeś będzie Twoje.


10) Zawsze nosze przy sobie zeszyt z kilkoma ulubionymi cytatami z piosenek, książek, artykułów. Takich które dają mi dużo pozytywnej energii do działania. Kiedy mój humor spada ? Wyciągam zeszyt i przypominam sobie dlaczego właściwie warto cieszyć się życiem.


11) Nie marnuj czasu. Siedzenie i nudzenie nie poprawi Ci nastroju. Wymyśl coś kreatywnego. Masz wolną chwile ? Nie zmarnuj jej. Działaj, spełniaj swoje małe marzenia. Bo to najprostsza droga do szcześcia.


12) Nie myśl o tym co mogło by być gdyby. Doceń to co masz i postaraj się to wykorzystać jak najlepiej potrafisz. Gdyby wszytsko było iedelna stało by się po prostu nudne a Ty nie miałbyś powodu do zachwytu kiedy działy by się dobre rzeczy. Nie myśl o tym czego nie możesz, nie masz, nie lubisz. A doceń pozytwy i zrób z nich użytek, z pomocą tego co już masz zmień swoje życie na najlepsze jakie potrafisz.

Mówiąc o raości bardzo podoba mi się przesłanie jednej reklamy. Tak to rzadkość, reklama ,która nie denerwuje.

Jej hasło to „Life is a journey. Enjoy every single step” .Życie jest podróżą ciesz się każdym krokiem. Kiedy ja oglądam uśmiech Juli Roberts mnie zaraża. Docenianie każdej małej rzeczy, patrzenie z uśmiechem na świat pomoga nam utrzymac stan szczęścia i pozytywnie przejsć przez podróż jaka jest życie. Dorzucam reklame. Wtym wypadku nie jet to lokowanie produktu :P




I kilka moich inspiracji, które wprowadzają mnie w dobry nastrój

1) Cytaty




2) Poróże i miejsca ,które chciałabym zobaczyc

3) Domek o którym marze


Jest jeszce tego bardzo dużo. To te podstawowe 

Fakt z  samego przeglądania nic nie ma, ale ja głęboko wierzę, że moje marzenia kiedyś się spełnią. A patrzenie na nie sprawia ,że mam ochotę o nie walczyć.

Pozdrawiam Was Ciepło

~Neiinka~

Etykiety: