RED JACKET | PIKOWANA KURTKA

stylizacja na codzień
Witajcie. Dzisiaj chciałam Wam pokazać stylizację w której główną rolę odgrywa pikowana czerwona kurtka z Bershki. Cały zestaw jest bardzo prosty nie zawiera wiele dodatków, jest uniwersalny i można go nosić na codzień. Dżinsy, biała bluzka i czerwona kurteczka rzeczy proste i często zakładane. Do tego płaskie czerwone buty, dla mnie jest to odmiana, lubię obcasy, koturny… wyszczuplają nogi i osobiście chodzi mi się w wyższych butach wygodniej niż w płaskich ale, trzeba się przełamywać i próbować wszystkiego.  Płaskie buty, sportowe obuwie bardzo podobają mi się na długich i szczupłych nogach ja nad swoimi ciągłe pracuję ale jako typowa gruszka wolę podkreślać górę :)

Wracając do stylizacji czerwona pikowana kurtka dodaję uroku i wpada w oko). Dżinsy to dla mnie prawdziwa perełka po połączeniu kilku promocji kupiłam je w ORSAY za zaledwie 10zł. Szukałam eleganckiej sukienki a przy okazji przy promocji na spodnie i dodatkowych 50zł z sukienki dżinsy zyskałam prawie za darmo. Uwielbiam takie okazję, pokazują one ,że czasem w sieciówkach możemy znaleźć prawdziwe perełki ,wystarczy przemyśleć zakupy i wybrać dobra porę.

stylizacja na codzień

stylizacje na codzieństylizacja na codzień

stylizacje na codzień




 PIKOWANA KURTKA BERSHKA | DŻINSY  ORSAY | BIAŁA BLUZKA RESERVED


Etykiety: