A-LINE SKIRT | SPÓDNICA LINIA A

Spódnica z  guzikami

Witajcie życie to ciągłe próby a w efekcie czasem porażki czasem sukcesy. Dlaczego o tym piszę ? Ponieważ i ja dziś przeszłam próbę, a właściwe mój aparat, wypróbowałam tryb manualny. Z różnym efektem ale ogólnie jestem bardzo zadowolona ponieważ w końcu zaczynam rozumieć jak działa przysłona i jak rozmazać tło z czym już tak długo się meczę. Co ciekawe uświadomiła mi to osoba,  która z fotografią ma niewiele wspólnego, wzięła aparat pokręciła i ku mojemu zdziwieniu tło zaczęło się rozmazywać. Dlatego warto czasem poeksperymentować bo nigdy nie wiadomo  gdzie znajdziemy rozwiązanie. Punkt wyjściowy już jest, w następnych postach postaram się aby było jeszcze lepiej, mniej prześwietlenia więcej wyrazistości. Człowiek uczy się całe życie.

Wracając jednak do stylizacji, nieskromnie powiem ,ze bardzo ją lubię biała koszula z czarną wstążeczką zauroczyła mnie już „od pierwszego wejrzenia”. Jest elegancka i przykuwa wzrok, przez środek ciągną się delikatne białe pasy co wydłuża i wysmukla sylwetkę.

Modna tej jesieni spódnica w linii A uzupełniła całość. Spódnica jest bardzo uniwersalna, możemy połączyć ja z eleganckimi jak i sportowymi rzeczami. Ten model ma prosty i klasyczny fason i z powodzeniem sprawdza się w wielu zestawieniach. Karmelowa spódnica świetnie pasuje do botków w tym samym odcieniu co wprowadza estetyczny wygląd. Kamizelkę z futerkiem prezentowałam już w poprzednich postach jednak i tutaj sprawdza się doskonale.

Jesienna stylizacja
Spódnica na guziki
Kamizelka z futerkim

A-line skirt

bezrękawnik z futerkim

Spódnica linia A

Biała bluzka z czarnymi dodatkami

Wiszące koła

biała koszula z czarną  kokardką stylizacje


Botki BERSHKA |Kamizelka ORSAY | Spódnica Stradivarius | Koszula z Kokardą Stradivarius

Etykiety: ,